Asiakaspalvelu

palveluneuvoja neuvomassa asiakasta vuoronumerolaitteen käytössä Porin Leijonassa

Porin joukkoliikenteen asiakaspalvelu toimii Porin kaupungin palvelupisteessä, Porin Leijonassa. Käyntiosoite Yrjönkatu 6.

HUOM!
Porin joukkoliikenteen asiakaspalvelu sulkeutuu perjantaina 6.6.2025 poikkeuksellisesti jo klo 12 henkilökunnan koulutuspäivän vuoksi.

  • OMatkakorttien myynti ja lataus, neuvonta:

    Porin Leijona, Yrjönkatu 6, 28100 Pori

    Porin Leijonasta voit ostaa kortillesi myös heijastavan suojakotelon, hinta 2€.

     

    Matkakorttien lataus:

    K-Supermarket Dyyni, Pihlava, Kiviaidantie 11, 28800 Pori

    R-kioski Pori tori, Kauppatori, 28100 Pori

    R-kioski Ulvila Friitala, Tehtaantie 2, 28400 Ulvila

     

    Lipputuotteiden latauksesta myyntipisteissä peritään voimassa olevan hinnaston mukainen palvelumaksu. Palvelumaksu lisätään ostettavan tuotteen hintaan.

     

    Waltti verkkokauppa

    Uuden henkilökohtaisen matkakortin tilaus, kausi- ja arvolipun lataaminen. Waltin verkkokaupasta voi tilata matkakortin myös alle 17-vuotiaalle lapselleen. Matkakortin lataaminen verkkokaupassa on maksutonta.

    Waltti Mobiili, ladattavissa älypuhelimeen joko AppStoresta tai Google Play-kaupasta (kerta- ja kausiliput, 5h ja 24h -aikaliput)

     

    Lipun osto linja-autossa

    Kuljettajalta voi ostaa käteisellä kerta- tai aikalipun. Aikuisten kertalipun voi ostaa myös lähimaksulla. Lue lisää lähimaksusta täältä.

  • Neuvontaa aikatauluista, reiteistä ja lipputuotteista saa Porin kaupungin asiakaspalvelusta, osoitteesta Yrjönkatu 6, sähköpostitse asiakaspalvelu@pori.fi sekä Porin kaupungin puhelinvaihteesta, p. 02 621 1100.

    Asiakaspalautteet tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen joukkoliikenne@pori.fi.

  • Kuljettajan palveluun liittyvää palautetta voi lähettää tästä linkistä löytyvän palautelomakkeen kautta Porin joukkoliikenteen liikennöitsijälle, Porin Linjat Oy:lle.

  • Kaikki löytötavarat toimitetaan viikoittain Satakunnan Löytötavaratoimistoon.

  • Kadonnutta matkakorttia voi tiedustella Porin kaupungin asiakaspalvelusta.

    Henkilökohtaisen Waltti-matkakortin omistaja voi käydä asiakaspalvelupisteessä sulkemassa kadonneen korttinsa. Kadonneen kortin tietojen ja tuotteiden siirtäminen uudelle kortille maksaa 7€ + voimassa olevan hinnaston mukainen palvelumaksu.

    Haltijakohtainen Waltti-matkakortti vastaa käteistä rahaa, joten sitä ei voida sulkea eikä sillä olevia lipputuotteita voi siirtää toiselle kortille.