Asiakaspalvelu
Porin joukkoliikenteen asiakaspalvelu toimii Porin kaupungin palvelupisteessä, Porin Leijonassa. Käyntiosoite Yrjönkatu 6.
Asiakaspalvelun aukioloajat:
- maanantai 10-16
- tiistai-torstai 8-16
- perjantai 8-15
Porin Leijonan poikkeavat aukioloajat joulukuussa ja vuoden vaihteessa 2024-2025:
6.12. itsenäisyyspäivä: suljettu
24.-26.12. joulu: suljettu
31.12.-1.1.2025 uusi vuosi: suljettu
6.1.2025 loppiainen: suljettu
-
Matkakorttien myynti ja lataus, neuvonta:
Porin Leijona, Yrjönkatu 6, 28100 Pori
Porin Leijonasta voit ostaa kortillesi myös heijastavan suojakotelon, hinta 2€.
Matkakorttien lataus:
K-Market Pihlava, Kiviaidantie 11, 28800 Pori
R-kioski Pori tori, Kauppatori, 28100 Pori
R-kioski Ulvila Friitala, Tehtaantie 2, 28400 Ulvila
Lipputuotteiden latauksesta myyntipisteissä peritään 2€:n palvelumaksu. Palvelumaksu lisätään ostettavan tuotteen hintaan.
Uuden henkilökohtaisen matkakortin tilaus, kausi- ja arvolipun lataaminen. Waltin verkkokaupasta voi tilata matkakortin myös alle 17-vuotiaalle lapselleen. Matkakortin lataaminen verkkokaupassa on maksutonta.
Waltti Mobiili, ladattavissa älypuhelimeen joko AppStoresta tai Google Play-kaupasta (kerta- ja kausiliput, 5h ja 24h -aikaliput)
Lipun osto linja-autossa
Kuljettajalta voi ostaa käteisellä kerta- tai aikalipun. Aikuisten kertalipun voi ostaa myös lähimaksulla. Lue lisää lähimaksusta täältä.
-
Neuvontaa aikatauluista, reiteistä ja lipputuotteista saa Porin kaupungin asiakaspalvelusta, osoitteesta Yrjönkatu 6, sähköpostitse asiakaspalvelu@pori.fi sekä Porin kaupungin puhelinvaihteesta, p. 02 621 1100.
Reittejä, aikatauluja ja lipputuotevalikoimaa koskevat asiakaspalautteet tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen joukkoliikenne@pori.fi.
-
Kuljettajan palveluun liittyvää palautetta voi lähettää tästä linkistä löytyvän palautelomakkeen kautta Porin joukkoliikenteen liikennöitsijälle, Porin Linjat Oy:lle.
-
Kaikki löytötavarat toimitetaan viikoittain Satakunnan Löytötavaratoimistoon.
-
Kadonnutta matkakorttia voi tiedustella Porin kaupungin asiakaspalvelusta.
Henkilökohtaisen Waltti-matkakortin omistaja voi käydä asiakaspalvelupisteessä sulkemassa kadonneen korttinsa. Kadonneen kortin tietojen ja tuotteiden siirtäminen uudelle kortille maksaa 7€ + 2€ palvelumaksu.
Haltijakohtainen Waltti-matkakortti vastaa käteistä rahaa, joten sitä ei voida sulkea eikä sillä olevia lipputuotteita voi siirtää toiselle kortille.