Asiakaspalvelu

Porin joukkoliikenteen asiakaspalvelu toimii Porin kaupungin palvelupisteessä, Porin Leijonassa. Käyntiosoite Yrjönkatu 6.

Asiakaspalvelun aukioloajat:

  • maanantai 10-16
  • tiistai-torstai 8-16
  • perjantai 8-15
  • Matkakorttien myynti ja lataus, neuvonta:

    Porin Leijona, Yrjönkatu 6, 28100 Pori

    Porin Leijonasta voit ostaa kortillesi myös heijastavan suojakotelon, hinta 2€.

     

    Matkakorttien lataus:

    K-Market Pihlava, Kiviaidantie 11, 28800 Pori

    R-kioski Pori tori, Kauppatori, 28100 Pori

    R-kioski Ulvila Friitala, Tehtaantie 2, 28400 Ulvila

     

    Lipputuotteiden latauksesta myyntipisteissä peritään 2€:n palvelumaksu. Palvelumaksu lisätään ostettavan tuotteen hintaan.

     

    Waltti verkkokauppa

    Uuden henkilökohtaisen matkakortin tilaus, kausi- ja arvolipun lataaminen. Waltin verkkokaupasta voi tilata matkakortin myös alle 17-vuotiaalle lapselleen. Matkakortin lataaminen verkkokaupassa on maksutonta.

    Waltti Mobiili, ladattavissa älypuhelimeen joko AppStoresta tai Google Play-kaupasta (kerta- ja kausiliput, 5h ja 24h -aikaliput)

     

    Lipun osto linja-autossa

    Kuljettajalta voi ostaa käteisellä kerta- tai aikalipun. Aikuisten kertalipun voi ostaa myös lähimaksulla. Lue lisää lähimaksusta täältä.

  • Neuvontaa aikatauluista, reiteistä ja lipputuotteista saa Porin kaupungin asiakaspalvelusta, osoitteesta Yrjönkatu 6, sähköpostitse asiakaspalvelu@pori.fi sekä Porin kaupungin puhelinvaihteesta, p. 02 621 1100.

    Reittejä, aikatauluja ja lipputuotevalikoimaa koskevat asiakaspalautteet tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen joukkoliikenne@pori.fi.

  • Kuljettajan palveluun liittyvää palautetta voi lähettää tästä linkistä löytyvän palautelomakkeen kautta Porin joukkoliikenteen liikennöitsijälle, Porin Linjat Oy:lle.

  • Kaikki löytötavarat toimitetaan viikoittain Satakunnan Löytötavaratoimistoon.

  • Kadonnutta matkakorttia voi tiedustella Porin kaupungin asiakaspalvelusta.

    Henkilökohtaisen Waltti-matkakortin omistaja voi käydä asiakaspalvelupisteessä sulkemassa kadonneen korttinsa. Kadonneen kortin tietojen ja tuotteiden siirtäminen uudelle kortille maksaa 7€ + 2€ palvelumaksu.

    Haltijakohtainen Waltti-matkakortti vastaa käteistä rahaa, joten sitä ei voida sulkea eikä sillä olevia lipputuotteita voi siirtää toiselle kortille.